zondag 19 september 2010

En St. Petersburg

Mijn vorige bericht was kort en krachtig, geen tekst alleen beeld. Terug gekeerd op Nederlandse bodem betekent namelijk chaos en gekkenhuis. De stapel boeken op m past bijna niet op mijn m2 en al die teksten die gelezen moeten worden voor maandag grijnzen me toe, maar helpen me niet. Kortom tijd om lekker te typen, fotootjes te kijken en bij te komen zit er niet in. Welkom thuis! Omdat mijn ritme echter nog een klein beetje uitwijkt naar de Russische tijden heb ik deze ochtend wat tijd vrij gemaakt voor nog meer foto's. St Petersburg ditmaal. Lange verhalen volgen nog, geniet van de plaatjes.










2 opmerkingen:

mama zei

Toch wel heel mooi die herfstige sfeer!

thuisblijvende vader zei

Ik ben benieuwd naar de hele serie. Moskou ziet er zo op het eerste gezicht spannender uit dan St Petersburg.