dinsdag 9 november 2010

Mes cheveux blonds

De eerste paar dagen dat ik in de spiegel keek, moest ik nog een extra keer knipperen. Bij de eerste keer haren wassen had ik veel te veel schuim op mijn hoofd. Fietsend voelde ik meer kou en dat lag niet aan het novemberweer, daarentegen is mijn gezicht nu wel steeds vrij. Ja ik heb mijn haar geknipt, en niet zo maar een stuk.

Al jaren ben ik van het lang-kort-lang en vooral nooit tevreden. Ik heb mooi dik blond haar, maar het zit altijd de verkeerde kant op en in de weg, waardoor ik het eigenlijk altijd vast heb. Aan staartjes en vooral aan een knot was ik herkenbaar. Nu kan dat niet meer en loop ik te huppelen zonder haartjes in mijn gezicht!

2 opmerkingen:

Lidi zei

Het ziet er heel goed uit op de foto; ben benieuwd hoe het in het echt is, vast prachtig!

mam zei

Mooi zo'n zwart-wit portret, je hebt zo wat weg van een filmster uit de jaren vijftig.