donderdag 4 april 2013

Paris I


Wat een hectiek, het is alweer een week geleden dat ik samen met mijn moeder en broertje door het mooie Parijs struinde. De straten door, de wijkjes in, langs de Eiffeltoren, de Notre Dame en de Sacre Coeur. Het lijkt alweer lang geleden, want inmiddels is Pasen achter de rug en wordt ik opgeslokt in bergen werk. Wie zei ook alweer dat een Erasmus alleen maar feest is? Tentamens en dossierdeadlines komen in zicht terwijl langzaam de temperatuur oploopt en ik mijn tas pak voor weer een weekend weg. Brussel dit keer. Oké, het is een feest, zo'n exchange!

  







3 opmerkingen:

Willemijn zei

Aahw, die foto met de 3 diertjes is echt schattig! En die laatste foto is erg mooi!

Lidi zei

ja heel leuk!

mama en Jan zei

Pas een week geleden, het lijkt wel maanden!