woensdag 22 februari 2012

Draaidag Uno

Sorry voor mijn schrale bijdrages afgelopen weken. Ik heb het weer eens druk. Naast drie zware vakken ben ik op dit moment bezig met het maken van een documentaire. Ter afsluiting van het honoursprogramma dat ik volg aan de UU doe ik met een groepje medestudenten onderzoek naar het nut van cultuur. Ons idee is vier starters en vier professionals te interviewen naar hun ideeën over de toekomst van de culturele sector. We hopen op interessante antwoorden die ons zelf ook een beetje helpen en hoop geven na al die bezuinigingen. Na maanden vergaderen was gisteren eindelijk de eerste draaidag. We're off!! Hieronder een korte impressie van the making of.

Het opzetten van alle camera's en lichten is toch wat lastiger dan gedacht.

De research neemt nog even de vragen door met de eerste gast

Onze eerste gast is er klaar voor!

Filmen maar boys!


Een verhoging zodat we elkaar goed in de ogen kunnen kijken ;)

Ook gast twee is klaar! Eerste dag zit erop, yes! Onze regisseuse is tevreden :)

1 opmerking:

mama zei

Leuk om zo te kunnen zien hoe jullie te werk gaan.