dinsdag 10 april 2012

Uit de oude doos

Geen zorgen, ik leef nog. Zoals jullie merken schiet wat krabbelen er de laatste tijd vaak bij in. Deadlines en nieuw werk slokken al mijn aandacht op. Bovendien was ik ook nog eens vier dagen in de Ardennen met Pasen, waardoor ik helemaal niet aan bloggen toe kwam. Heerlijk fietsen, buitenlucht snuiven en eieren schilderen en verstoppen.De komende dagen zal het nog even stil blijven, maar daarna keert de rust weder met een soort van weekje vakantie en kan ik weer voluit steden belopen en stukjes schrijven.

In de tussentijd wat foto's uit de oude doos, namelijk opdrachtjes die ik vorig jaar tijdens mijn fotocursus heb gemaakt. Het wordt duidelijk weer eens tijd om mijn camera erbij te pakken!


1 opmerking:

mama zei

Mooie foto's, Goed om die kunst weer op te pakken met dit lentelicht.