donderdag 1 maart 2012

Copygram

Instagram, ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord. Als 'koelkast-telefoon-eigenaar' loop ik hopeloos achter op het gebied van hippe apps. Ik kan bellen en smsen, maar meer ook niet. Leuke functies zoals WordView, what's-appen, en dus instagrammen gaan totaal aan mij voorbij. Afgelopen week kwam ik echter achter het bestaan van Instagram, een app om foto’s te maken, te stylen en te delen. Het schijnt mega populair te zijn over heel de wereld en blog vol Instagrams veroveren langzaam het web. Ik kwam terecht op Copygram, een mooie website met fotootjes van Alice Gao. Een kiekje hier, een kiekje daar. Ja dat is best leuk om te doen.








1 opmerking:

mama zei

Ik kan me voorstellen dat al die mooie plaatjes van voedsel je erg aanspreken en dan is de kwaliteit van de afbeelding ook nog goed.