maandag 22 februari 2010

Diner à quatre

Zoals jullie allemaal inmiddels wel door hebben, houd ik van eten. Het eten zelf, het koken, het zien, het ruiken, het fotograferen. Maar dinertjes met meerdere gangen, dat is eigenlijk onbekend voor mij. Ja ook bij mij thuis hebben we kerstdiner en ook daar gaat het om voor-, hoofd- en nagerecht. Toch is dat op charmante wijze licht en eenvoudig en sta ik nooit zo bij die gangen stil. Zaterdag werden een vriendin en ik echter getrakteerd op een heerlijk vier-gangen diner. Nog nooit heb ik zo genoten van vele smaken, allemaal gangen en een eindeloze avond. Foto's konden natuurlijk niet uitblijven.

Portobellotaartjes met roquefort

Mousserende witte wijn met een bolletje citroenijs

Spinazie-kaas lasagna


De meest geweldige tiramisu!!

1 opmerking:

Lidi zei

Nou, jij blij dat je naar Utrecht was gegaan na die hele dag studeren!