zaterdag 24 juli 2010

A bientôt

Morgen ga ik voor tien daagjes naar Bretagne, op zomerkamp met de NJN. Ruim een week fietsen, in het gras liggen, schelpjes zoeken, zwemmen, frans om me heen horen en vervelend zijn. Heerlijk! De omstandigheden zijn helaas wat minder. Na deze maand werkvakantie ben ik op, tel daar de Vierdaagse feesten bij op en je mag met stoffer en blik aankomen: kapot. Ach, eerst staat ons een busreis van 14 uur te wachten, dus na die uurtjes slaap, de zilte Bretonse zeelucht en de 43 andere jongeren zal mijn energie weer terugkomen. Bovendien staat me de eerste keer kampvoorzitten te wachten. Je suis très curieuse! Na dit avontuur een wasdagje en dan Parijs en de Auvergne. Oui, ma France!

Ps. Ik heb vandaag een uitrustdagje en zit dus maar wat achter mijn laptopje te klungelen, een nieuwe vormgeving is het resultaat. Wat vinden jullie ervan??

2 opmerkingen:

tante Lidi zei

mooi!
en die foto van jou ook heel mooi!

Niki zei

Super mooi!:) Vooral die vogels(l) (voorspelbaar van mij;)
Hopelijk zie ik je snel weer!
XXX