vrijdag 23 juli 2010

Vierdaagse

Jawel, deze week trokken weer een groot aantal mensen hun wandelschoenen aan en gingen op pad. Dertig, veertig of zelfs vijftig kilometer sjokken, vier dagen lang: de Nijmeegse Vierdaagse. Naast die bergschoenen werden er ook veel hakjes, slippertjes en jurkjes aangetrokken. Nijmegen was gevuld met een groot feest. Tentjes, kraampjes, De Affaire, Habana, een groot podium aan de Waal. Rond vijf uur 's nachts rolden de partygangers de kroeg uit en stonden de lopers in de startblokken. Een heerlijk gezellige en diverse sfeer. Hieronder wat fotootjes. Ik sliep bij een vriendinnetje en samen hebben we wat bandjes gezien - Tim Knol, Giovanca, Drum Drum Girls - en hebben we tot 's ochtends vroeg onze voetjes eraf gedanst in de Merleyn.

Volgend jaar echter geen geparty voor mij, eigenlijk wil ik dan gewoon de Vierdaagse gaan lopen, het is iets dat je toch een keer in je leven hebt moeten doen. Mijn huisgenootje Thomas is een paar uurtjes geleden gefinishd: vier dagen 50 km!! Gefeliciteerd!







ps. Foto's met oude pentax want ik was toch een beetje bang met al die alcohol en dan mijn nieuwe lieve camera. Maar och, wat heb ik hem gemist!




1 opmerking:

tante zei

De Vierdaagse: jeugdsentiment voor mij!!!