woensdag 6 april 2011

Vamp avec Chanel

We kunnen een keer een discussie gaan voeren over mijn 'meisje zijn'. Volgens de één slaag ik daar namelijk goed in en kan ik als barbie door, voor andere zal dit opgevat worden als wartaal (dan verwijs ik naar het tomboy stuk van 2 jaar geleden) en zien ze mij echt nog niet op knalroze pumps met lippenstift en een strak jurkje in dezelfde kleur. Anyway, laten we dit in het midden laten, misschien voor later bewaren, en het er bij houden dat ik van een combinatie van modder, lompheid, bloemen jurkjes en lekkere geurtjes hou. Zelfs de filmpjes achter de geurtjes kunnen mij soms bekoren, met name dan die van Chanel.

Een tijd geleden publiceerde ik ook al het schitterende filmpje over Chanel no.5 met Audrey Tautou en vandaag is het de beurt aan Keira Knightley. Als ware vrouw en regelrechte vamp rijdt ze door Parijs op een motor: stoer maar o zo sexy! Een mooi kleur werk, een gestileerde mise-en-scène en de zwoele stem van Joss Stone maken de parfumreclame tot een ware film. Gaan er meer hartjes sneller van kloppen?!



Geen opmerkingen: