zondag 5 januari 2014

Film, Fotografie & Food

Allereerst, de beste wensen! Een nieuw jaar en tevens mijn 600e post. Bizar. Wat gaat dat snel! De afgelopen tijd heb ik hard nagedacht. Wat wil ik nu met La Vie avec Petits Fours? Na een aantal jaar bloggen, blijkt het schrijven steeds lastiger te worden. Geïnspireerd raak ik wel, maar om het op papier te zetten, is een tweede. De afgelopen twee weken, tussen de feestdagen, werken en vergaderen door, ben ik tot de conclusie gekomen dat film, fotografie & food mij gelukkig maken. Daar ga ik dan ook over schrijven het komende jaar. Met dank aan mijn Amerikaanse vriendinnetje Madison heb ik zelfs een lijstje goede voornemens gemaakt!

Let's rock 2014!



Mijn voornemens op een rijtje...

- zelf zuurdesem maken
- leren photoshoppen
- experimenteren met analoog
- vaker jam en lemon curd maken
- geen cruesli meer kopen, maar gewoon zelf maken :)
- meer en grondiger over film schrijven
- naar Scandinavië en Berlijn
- eigen kruiden en tomaten verbouwen
- vaker sinaasappels persen bij het ontbijt
- een master beginnen

Heb jij ook goede voornemens?



2 opmerkingen:

ingeborg zei

Klinkt allemaal heel erg goed. Mocht je een keer op analoogfotograferenexcursie willen, dan houd ik me aanbevolen. ;)

mama zei

Dat klinkt heel goed! En dat reisje naar Berlijn? Dat gaat gebeuren!