dinsdag 10 mei 2011

Pictures of India

Een poosje geleden kwam ik vol overtuiging met een groots vakantieplan: ik zou gewoon een maand door India gaan backpacken in mijn eentje. Door de mooie natuur, de sloppenwijken en de tempels banjeren, genietend van het jong en vrij zijn. Al snel vond ik echter mijn verstand terug en bedacht ik me dat met dit bestuursgekkenhuis en een fulltime studie het niet helemaal ideaal was. Ik zou me er niet eens op kunnen voorbereiden. Ik zou verdwalen in het willen en het kunnen, helemaal alleen in het verre weg. Drie dagen Parijs in mijn eentje was al wennen vorig jaar, nu dit? Vernüftig werd India dus van de kaart geschoven, ingeruild voor het vertrouwde Frankrijk en het iets spannendere Spanje.
Al speurend op het net stuitte ik echter op deze foto's, van India, door een Japans meisje dat een travelblog bijhoudt. Mooie analoge foto's van zoveel verschillende sferen. Ja misschien toch volgende zomer naar India?!


Hitomi's Blog: http://photokibharat.blogspot.com/









2 opmerkingen:

Bezorgde tante zei

Echt niet alleen gaan hoor Liselot!

mama zei

Heel mooie foto's maar ook wel omdat ze mooie locaties heeft gekozen, weg van het vuil en de armoede.